Mann koduteel


Mul on selline teooria, et kui uude kohta jõuad, tuleb kohe silmatorkavatest asjadest pildid ära teha. Sest silm harjub nii kiiresti, et juba järgmisel päeval tunduvad needsamad asjad juba tavalise ümbrusena. Oma Hua Hini koju kolides ma selle reegli järgi ei käitunud, alati magasin selle hetke maha, kui päike enam liiga ere ei olnud, aga looja ka veel polnud läinud. Aga huvitaval kombel minu teooria siinse õitemere osas ei kehti - iga päev oma tänaval jalutades imetlesin neid uuesti ja uuesti. Õhtul, kui päikse looja läheb, pole õied enam eriti näha, aga siis ilmuvad tänavale aroomid. Te ei kujuta ette, kui tugeva ja meeldiva lõhnaga mõned neist on. Ühel öösel, kui Mann juba magas, võtsime Henriga kokteilid kaasa ja läksime tänavale - tähistaevast vaatama ja naabri lillede lõhna nautima. Ka meie aed on edenenud, kõigest kolme nädalaga oleme kõik oma bugenvillead õitsema saanud! Ühesõnaga - veidike värvi teile sinna lumisesse Eestisse!

Comments (10)

On 22. november 2009, kell 13:14 , Anonüümne ütles ...

Võrratult lopsakad ja kirevad õied. Kas nende kasvatamine nõuab palju hoolt või on tegemist "umbrohuga"? No vähemalt kastmisetöö peaks ikka olema, teil ju nii kuum. H Saaremaalt

 
On 22. november 2009, kell 13:44 , Juc ütles ...

H, ainult kastmist nõuabki. Iga päev ja ikka palju. Aga ma räägin bugenvilleatest. Ma usun, et frangipanidega on sama lugu. Muu kraam... ma ei tea, naabritel on aednikud küll :)

 
On 22. november 2009, kell 22:15 , Raul wips Vibo ütles ...

no oleks meil siin lundki.. maa ühtlaselt must ja porine. aga hea meel, et kellelgi on ümberringi säherdune ilu.. too good to be true?

 
On 23. november 2009, kell 09:34 , Anonüümne ütles ...

Nii ilus! Bugenvillead on alati ühed minu lemmikutest olnud. Imetlen neid igakord, kui kusagil reisil olen ja mõtlen, et kahju et nad meil Eestis ei kasva. Mari

 
On 23. november 2009, kell 09:59 , Anonüümne ütles ...

Appi, kui ilus! See oli sul nüüd küll ilus mõte meiega seda rõõmu jagada! Tervitused Kahupealt (Manni pandud nimi võib varsti muutuda Jahupeaks, olen täna trükkimisega suisa kimpus.)

 
On 23. november 2009, kell 11:21 , Juc ütles ...

Wips, lumega oleks tõesti Eesti talv palju etem. Aga jah, uskumatult ilus on see õitemeri siin tõesti!
Mari, ma mäletan ka, et esimesel soojamaareisil Kanaaridele armusin juba bugenvilleatesse.
Kahupea-Jahupea :), ma kohe mõtlesin, et sulle selline pildiseeria meeldiks. Läkski täppi! Kusjuures, mul on selle nime saamise asjaolud täiesti meelest läinud :(

 
On 23. november 2009, kell 12:10 , Reelika ütles ...

Väga ilus pildimaterjal, midagi minule :). Kas teil seal orhideelisi ka kasvab? Tai on kuulus orhideede poolest ning sealt tuuaks palju Euroopasse ka, aga seda muidugi spetsiaalsetest aianditest.
Reelika

 
On 24. november 2009, kell 03:35 , Juc ütles ...

Reelika, orhideesid kasvab ka. Neid müüakse igas teeäärses lillepoes ja nad on odavad. Aga millegipärast väga paljudes kodudes neid ümberringi näha pole. Mõnel siiski!

 
On 24. november 2009, kell 08:02 , evake ütles ...

tere kallikesed, pole ammu kirjutanud. Loen aga ikka. Pildid on endiselt ilusad, eriti armas oli viimane naistelehes ilmunud perepilt. Kas mulle tundub või oletegi kõik kaalu kaotanud, mann on lihtsalt pikaks veninud. Meil siin eile oli sooja 10.5:) tõeline sügis, pime ja vihmane, hommikul aksut kooli saates oleks nagu öö. laupäeval käisime vanaema ja lastega auras 3 tundi, hästi lahe oli (meie väikesed rõõmud):) ja eile jalutasime vanaemaga ja lastega uues lõunakeskuses (täitsa ägedaks on tehtud, rimi on ikka megasuur ja mulle meeldib väga sortiment jne)See nädal on meil võimalik minna 8 sünnipäevale (teie tunnete andrest, janarit tiitu ja larsenit, ülejäänud mu kolleegid) see on küll rekord, et nii palju korraga. Saatsin aksu kooli, alondra ja lenz magavad, saan natuke arvutis olla:)rahulikult. nädala alguses suri esimene 13 aastane seagrippi harjumaal, kas teil ka seal sellest räägitakse, ma täitsa kardan, aga ei teagi kas vaktsineerimine on ikka ohutu lastele, nii vastakaid lugusid kuuleb, peseme lihtsalt käsi ja sööme küüslauku:) Muidu on meil ok, alondra on selline tsikk, et anna olla, temaga enam igav ei ole, saab kõigest aru, vii see prügikasti, too pult siia, anna punane rätik jne, väga taibukas on ta. Aksul ka koolis hästi, õppida on vahel täitsa palju aga saame hakkama, vahel pean kõrval istuma ja teda lohutama:) ok, musid teile ja ärge siis õitemerest purju jääge:)

 
On 24. november 2009, kell 11:53 , Anonüümne ütles ...

Meeldetuletuseks. Olite vist Peedul ja Mann oli sulle öelnud: ma vaatasin sind eemalt, et Sirts, aga ei, tema on ju kahupea. Umbes nii ma selle nime endale sain. Mulle meeldib.Tervitused Kahupealt.